Fonksiyon Düğmelerine 3 Saniye Basılı Tutularak Seçilen Fonksiyonlar/Programlar
• Çocuk Kilidi 
Çocuk kilidi özelliğini kullanarak, çocukların makineyi kurcalamasını önleyebilirsiniz. Bu sayede, devam eden bir programda değişiklik yapılmasını engelleyebilirsiniz.
DUYURU

Çocuk kilidi devredeyken Açma / Kapatma düğmesiyle makineyi açıp kapatabilirsiniz. Makineyi tekrar çalıştırdığınızda, program kaldığı yerden devam eder.
Çocuk kilidi etkinken düğmelere basılırsa sesli uyarı verir, Çocuk kilidi sembolü yanıp söner ve bilgi ekranında "CL" yazısı görünür. Düğmelere arka arkaya basılırsa ürün bir süreliğine sessiz moda geçer.
Çocuk kilidini etkinleştirmek için:
Çocuk kilidi düğmesine 3 saniye basılı tutun. Ekrandaki “3-2-1-On" geri sayımı sona erdiğinde, çocuk kilidi sembolü yarım parlaklıktan tam parlaklığa geçerek aktif olur. Bu uyarı görüntülendiğinde çocuk kilidi düğmesini bırakın.
Çocuk kilidini devreden çıkarmak için:
Çocuk kilidi düğmesine 3 saniye basılı tutun. Ekrandaki “3-2-1-OFF" geri sayımı sona erdiğinde, çocuk kilidi sembolü tam parlaklıktan yarım parlaklığa geçerek de aktif olur.
• Kablosuz Bağlantı 
Kablosuz bağlantı özelliği ile makinanız ve akıllı cihazınızı eşleştirebilirsiniz. Böylelikle akıllı cihazınızdan makinanızın durumu hakkında bilgi alabilir ve makinanızı kontrol edebilirsiniz.
Kablosuz bağlantıyı etkinleştirmek için:
Uzaktan kontrol düğmesine 3 saniye basılı tutun. Ekranda “3-2-1” şeklindeki geri sayımın ardından “On” (Açık) sembolü görüntülenir. Bu uyarı görüntülendiğinde uzaktan kontrol düğmesine basmayı bırakın. Ürün internete bağlanırken kablosuz bağlantı ikonu yanıp söner. Bağlantı başarılı bir şekilde gerçekleştiğinde ikonun ışığı açık kalır.
Kablosuz bağlantıyı devreden çıkarmak için:
Uzaktan kontrol düğmesine 3 saniye basılı tutun. Ekranda “3-2-1” geri sayımı görüntülenir ve ekranda “Off” (Kapalı) sembolü görüntülenir.
DUYURU

Kablosuz bağlantıyı etkinleştirebilmek için önce HomeWhiz uygulaması ile makinenin ilk kurulumunun tamamlanması gerekir. Kurulumdan sonra “Uzaktan Kontrol” düğmesine basarsanız kablosuz bağlantı otomatik olarak etkinleşir.
• Destek Servis 3'' 
Destek Servis, beyaz eşya ürünlerinizin üzerindeki Destek Servis tuşu ile oluşturacağınız talep sonrası, uzman müşteri temsilcilerimizin sizi HomeWhiz uygulaması üzerinden belirttiğiniz cep telefonu numarasından arayarak her türlü sorunuzla ilgili yardımcı olabileceği bir hizmettir.
Destek Servis için Telefon Numarası Girilmesi:
Destek Servis tuşuna basılı tutup talep oluşturduktan sonra müşteri temsilcinizin sizi arayabilmesi için cep telefonu numaranızı uygulama üzerinden paylaşmış olmanız gerekmektedir. Cep telefonu numaranızı HomeWhiz uygulamanızdaki iletişim menüsünden ekleyebilir ya da değiştirebilirsiniz.
Destek Servis Üzerinden Talep Oluşturma:
Bu hizmeti kullanabilmeniz için ürününüzün HomeWhiz uygulamasında ekli ve evinizdeki internet ağına bağlı olması gerekmektedir.
- Ürün üzerinde internet bağlantınız olduğundan ve cep telefonu numaranızı HomeWhiz uygulaması üzerinden girdiğinizden emin olun.
- Destek servis tuşuna 3 sn basılı tutun.
- Destek Servis sembolü yanıp sönmeye başlayacaktır.
- Talebiniz müşteri temsilcisine başarılı bir şekilde ulaştığında sembol sürekli yanık kalacaktır.
- HomeWhiz uygulamasında belirttiğiniz telefon numarası üzerinden müşteri temsilcisi sizi arayacaktır.
- Görüşme tamamlandığında sembolün ışığı yarım parlaklıkta yanacaktır.
Talep oluşturma sırasında, talebiniz müşteri temsilcisine başarılı bir şekilde iletilemediğinde Destek Servis sembolü yarım parlaklıkta yanar. Bkz: Sorun Giderme
Destek Servis Talep İptali:
Destek servis talebinizi iptal etmek istiyorsanız, talebin müşteri temsilcisine başarılı bir şekilde ulaşmış olması ve sembolün ışığının sürekli yanık durumda olması gerekir. İptal işlemi için;
- Destek servis tuşuna 3 saniye basılı tutun.
- Destek Servis sembolünün ışığı yanıp sönmeye başlayacaktır.
- Talep başarılı bir şekilde iptal edildiğinde sembolün ışığı yarım parlaklıkta yanacaktır.
Sorun Giderme:
Destek servis tuşuna bastıktan sonra destek servis sembolünün ışığı tam parlaklıkta yanmıyor, hemen yarım parlaklıkta yanmaya başlıyor ya da sürekli yanıp sönüyorsa:
- Ürününüzün HomeWhiz uygulamasında ekli ve evinizdeki internet ağına bağlı olduğundan emin olun.
- HomeWhiz hesabınız olduğundan ve HomeWhiz uygulaması üzerinden aranacak cep telefonu numaranızı girdiğinizden emin olun.
- İnternet bağlantısı yok ise bu özellik çalışmaz. Ev internetinizi kontrol edin.
- HomeWhiz uygulamasında girdiğiniz numaranın doğruluğunu kontrol edin.