Sorun Giderme
Bu bölümdeki talimatları uygulamanıza rağmen sorunu gideremezseniz ürünü satın aldığınız bayi ya da Yetkili Servise başvurun. Çalışmayan ürünü kendiniz onarmayı asla denemeyin.
Fırın çalışırken fırından buhar çıkıyor.
- Çalışma sırasında buhar çıkması normaldir. >>> Bu bir hata değildir.
Pişirme esnasında su damlacıkları çıkıyor.
- Pişirme sırasında ortaya çıkan buhar ürünün dışındaki soğuk yüzeylere temas ettiğinde yoğunlaşır ve su damlacıkları oluşturabilir. >>> Bu bir hata değildir.
Ürün ısınırken ve soğurken metal sesleri geliyor.
- Metal parçalar ısındığı zaman genleşerek ses çıkarabilir. >>> Bu bir hata değildir.
Ürün çalışmıyor.
- Sigorta bozuk veya atmış olabilir. >>> Sigorta kutusundaki sigortaları kontrol edin. Gerekirse, bunları değiştirin veya yeniden devreye sokun.
- Ürünün fişi (topraklı) prize takılmamış olabilir. >>> Fişin prize takılıp takılmadığını kontrol edin.
- (Ürününüzde saat varsa) Kontrol paneldeki tuşlar çalışmıyor. >>> Ürününüzde tuş kilidi varsa tuş kilidi etkin olabilir, Tuş kilidini devre dışı bırakın.
Fırın lambası yanmıyor.
- Fırının lambası bozuk olabilir. >>> Fırının lambası üretici, yetkili bir kişi veya yetkili servis sorumlusu tarafından tarafından değiştirilmelidir.
- Elektrik gelmiyordur. >>> Evinizde elektrik olup olmadığını ve sigorta kutusundaki sigortaları kontrol edin. Gerekirse, sigortaları değiştirin veya yeniden devreye sokun.
Fırın ısınmıyor.
- Fırın belirli bir pişirme fonksiyonuna ve/veya sıcaklığa ayarlanmamış olabilir. >>> Fırını belirli bir pişirme fonksiyonuna ve/veya sıcaklığa ayarlayın.
- Elektrik gelmiyordur. >>> Evinizde elektrik olup olmadığını ve sigorta kutusundaki sigortaları kontrol edin. Gerekirse, sigortaları değiştirin veya yeniden devreye sokun.
"HomeWhiz" uygulamasından göndermek istediğiniz komut gitmiyor. (uzaktan erişim koşulları sağlandığı takdirde)
- Bağlantınız bir süreliğine gidip gelmiş olabilir. >>> Fırının kablosuz ağa bağlı olduğundan emin olun ve uygulamayı kapatıp açın.
"HomeWhiz" uygulaması fırının durumunu doğru yansıtmıyor.
- Bağlantınız bir süreliğine gidip gelmiş olabilir. >>> Fırının kablosuz ağa bağlı olduğundan emin olun ve uygulamayı kapatıp açın.
Ürününüzü "HomeWhiz" uygulamasına tanıttıktan sonra uygulamada “Cihazınızı eviniz ve belirlediğiniz oda ile ilişkilendirirken bir hata oluştu. Bu cihaz başka bir eve ait.” hatası veriyorsa ya da ürünün hangi "HomeWhiz" hesabında olduğunu unuttuysanız.
- “"HomeWhiz" bağlantısı kurulmuş bir fırının eşleşmesinin silinmesi” bölümünde anlatılanları uygulayarak eşleşmeyi silin ve ürün tanıtımını tekrar baştan yineleyin.
"HomeWhiz" uygulamasına ürün kurulumu esnasında “Birden fazla bluetooth ağı algılandı” uyarısı veriyor.
- Evinizde aynı anda birden fazla beyaz ürünün kurulum moduna alınması ve bluetooth yayını yapması durumunda "HomeWhiz" uygulamasına kurulum esnasında “Birden fazla bluetooth ağı algılandı” uyarısı ile karşılaşılabilir. >>> Ürünlerin kurulum modunu kapatıp aynı anda tek bir ürünü kurulum moduna alarak tekrar deneyin.
"HomeWhiz" uygulamasında tanımladığım dilden farklı dillerde terimler görünüyor.
- İnternet çekim gücünün düşük olduğu durumlarda homewhiz uygulamasında, farklı dillerde uygulamada tanımlı olan dilden farklı dillerde terimler görünebilir. >>> Bu bir hata değildir.