Sorun Giderme

Bu bölümdeki talimatları uygulamanıza rağmen sorunu gideremezseniz ürünü satın aldığınız bayi ya da Yetkili Servise başvurun. Çalışmayan ürünü kendiniz onarmayı asla denemeyin.

Fırın çalışırken fırından buhar çıkıyor.

Pişirme esnasında su damlacıkları çıkıyor.

Ürün ısınırken ve soğurken metal sesleri geliyor.

Ürün çalışmıyor.

Fırın lambası yanmıyor.

  • Fırının lambası bozuk olabilir. >>> Fırının lambası üretici, yetkili bir kişi veya yetkili servis sorumlusu tarafından tarafından değiştirilmelidir.

Fırın ısınmıyor.

"HomeWhiz" uygulamasından göndermek istediğiniz komut gitmiyor. (uzaktan erişim koşulları sağlandığı takdirde)

"HomeWhiz" uygulaması fırının durumunu doğru yansıtmıyor.

Ürününüzü "HomeWhiz" uygulamasına tanıttıktan sonra uygulamada “Cihazınızı eviniz ve belirlediğiniz oda ile ilişkilendirirken bir hata oluştu. Bu cihaz başka bir eve ait.” hatası veriyorsa ya da ürünün hangi "HomeWhiz" hesabında olduğunu unuttuysanız.

"HomeWhiz" uygulamasına ürün kurulumu esnasında “Birden fazla bluetooth ağı algılandı” uyarısı veriyor.

"HomeWhiz" uygulamasında tanımladığım dilden farklı dillerde terimler görünüyor.