Müşteri Memnuniyet Politikası
Müşterilerimizin istek ve önerilerini her kanaldan karşılamaktan mutluluk duyarız. |
https://www.instagram.com/arcelik/https://twitter.com/arcelik https://www.facebook.com/arcelik/ https://www.youtube.com/user/tvarcelik Çağrı Merkezimiz haftanın 7 günü 24 saat hizmet vermektedir. Çağrı Merkezimiz ile yaptığınız görüșmeler iletişim hizmeti aldığınız operatör firma tarafından sizin için tanımlanan tarifeye göre ücretlendirilir. Sabit veya cep telefonlarınızdan alan kodu tuşlamadan çağrı merkezi numaramızı arayarak ürününüz ile ilgili arzu ettiğiniz hizmeti talep edebilirsiniz.
Tüm yetkili servis istasyonu bilgilerimiz, Ticaret Bakanlığı tarafından olușturulan “Servis Bilgi Sistemi”nde (www.servis.gov.tr) yer almaktadır. Yedek parça malzemeleri yetkili servislerimizden temin edilebilir.
|
Müşterilerimizden iletilen istek ve önerilerin Arçelik’e ulaştığı bilgisini, müşteri profili ayrımı yapılmaksızın kendilerine 24 saat içinde veririz. Müşteri Hizmetleri sürecimiz: Müşterilerimizin istek ve önerilerini;
Arçelik olarak, mükemmel müşteri deneyimini yaşatmayı ana ilke olarak kabul eder, müşteri odaklı bir yaklaşım benimseriz. Bütün süreçlerimizi yönetim sistemi ile entegre ederek birbirini kontrol eden bir yapı geliştirilmesini sağlarız. Yönetim hedeflerini de bu sistem üzerinden besleriz. |
Aşağıdaki önerilere uymanızı rica ederiz. |
Ürününüzü aldığınızda Garanti belgesini Yetkili Satıcınıza onaylattırınız. Ürününüzü kullanma kılavuzu esaslarına göre kullanınız. Ürününüz ile ilgili hizmet talebiniz olduğunda yukarıdaki telefon numaralarından Çağrı Merkezimize başvurunuz. Hizmet için gelen teknisyene “teknisyen kimlik kartı”nı sorunuz. İşiniz bittiğinde Yetkili servis teknisyeninden “Hizmet Fişi” istemeyi unutmayınız. alacağınız “Hizmet Fişi” , ilerde ürününüzde meydana gelebilecek herhangi bir sorunda size yarar sağlayacaktır. Ürünün kullanım ömrü: 10 yıldır. (Ürünün fonksiyonunu yerine getirebilmesi için gerekli yedek parça bulundurma süresi) |