Destek Servis Özelliği
Destek Servis, beyaz eşya ürünlerinizin üzerinde özel olarak tasarlanmış bir tuş aracılığı ile uzman müşteri temsilcilerimize talep oluşturabilmenizi sağlayan bir özelliktir. Destek Servis tuşu ile oluşturacağınız talep sonrası, uzman müşteri temsilcilerimiz HomeWhiz uygulamasına kayıt etmiş olduğunuz cep telefonu numaranızdan sizi arayabilecek ve her türlü sorunuza yardımcı olabilecektir.
Destek Servis İçin Telefon Numarası Girilmesi
Destek Servis tuşuna 3 saniye basılı tutup talep oluşturduktan sonra, müşteri temsilcinizin sizi arayabilmesi için cep telefonu numaranızı uygulama üzerinden kayıt etmiş olmanız gerekmektedir. Cep telefonu numaranızı HomeWhiz uygulamanızdaki iletişim menüsünden ekleyebilir ya da değiştirebilirsiniz.
Destek Servis Üzerinden Talep Oluşturma
Destek Servis talebi oluşturabilmeniz için ürününüzün bir internet ağına bağlı olması gerekmektedir.
- Ürün üzerinde internet bağlantınız olduğundan ve cep telefonu numaranızı HomeWhiz uygulaması üzerinden kayıt ettiğinizden emin olun.
- Destek Servis tuşuna 3 saniye basılı tutun.
- Destek Servis sembolü yanıp sönmeye başlayacaktır.
- Talebiniz müşteri temsilcisine başarılı bir şekilde ulaştığında sembol sürekli yanık kalacaktır.
- Müşteri temsilciniz, HomeWhiz uygulamasında belirttiğiniz telefon numarası üzerinden sizi arayacaktır.
- Görüşme tamamlandığında sembolün ışığı sönecektir.
- Talebiniz müşteri temsilcisine başarılı bir şekilde ulaşmadığı takdirde sembolün ışığı bir müddet sonra sönecektir. Bu durumda sorun giderme adımındaki yönergeleri izleyiniz.
Destek Servis Talep İptali
Destek Servis talebinizi iptal etmek istiyorsanız, talebinizin müşteri temsilcisine başarılı bir şekilde ulaşmış olması ve sembol ışığının sürekli yanık durumda olması gerekir. İptal işlemi için;
- Destek Servis tuşuna 3 saniye basılı tutun.
- Destek Servis sembolü yanıp sönmeye başlayacaktır.
- Talep başarılı bir şekilde iptal edildiğinde sembolün ışığı sönecektir.
- Talep iptaliniz gerçekleşmez ise sembolün ışığı sürekli yanık kalacaktır.
Sorun Giderme
Destek Servis tuşuna bastıktan sonra sembolün ışığı sürekli yanmıyor, hemen sönüyor ya da sürekli yanıp sönüyorsa:
- Ürününüzün internete bağlı olduğundan emin olun.
- HomeWhiz hesabınızın olduğundan ve HomeWhiz uygulaması üzerinden aranacak cep telefonu numaranızı girdiğinizden emin olun.
- HomeWhiz uygulamasında girdiğiniz numaranın doğruluğunu kontrol edin.
- İnternet bağlantısı yok ise bu özellik çalışmaz. Evinizin internet ağını kontrol edin.
Bilgi:
- Destek Servis tuşuna bastığınızda ürününüzün kablosuz bağlantısı kapalıysa otomatik olarak açılacaktır.
- Destek Servis işlemi devam ederken ürününüzün kablosuz bağlantısını kapatmanıza izin verilmeyecektir.
- Destek Servis işlemi tamamlandıktan sonra ürününüzün kablosuz bağlantısını kapatmadığınız sürece açık kalmaya devam edecektir.