Sorun Giderme

Kurutma işlemi uzun sürüyor.

Kurutma sonunda çamaşırlar nemli çıkıyor.

Kurutma makinesini açılmıyor veya program başlatılamıyor. Kurutma makinesi ayarlandığında devreye girmiyor.

Program nedensiz olarak yarıda kesildi.

Çamaşırlar çekmiş, keçeleşmiş veya bozulmuş.

Yükleme kapağından su akıyor.

Yükleme kapağı kendiliğinden açılıyor.

Su tankı uyarı sembolü yanıyor/yanıp sönüyor.

Kurutma makinesinin içindeki aydınlatma yanmıyor. (lambalı modellerde)

Kırışıklık önleme sembolü veya ışığı yanıyor.

Lif filtresi temizleme sembolü yanıyor

Makine sesli uyarı veriyor.

Yoğuşturucu uyarı sembolü yanıp sönüyor.

Kurutma makinesinin içindeki aydınlatma yanıyor. (lambalı modellerde)

Buhar sembolü yanıp sönüyor.(Buhar fonksiyonu olan ürünlerde)

Buhar programları başlamıyor. (Buhar fonksiyonu olan ürünlerde)

Kırışıklık programında kırışıklık seviyesi azalmıyor. (Buhar fonksiyonu olan ürünlerde)

Koku giderme programında çamaşırlardaki koku azalmıyor.(Koku giderme fonksiyonu olan ürünlerde)

Wifi ikonu sürekli yanıp sönüyor. (HomeWhiz Fonksiyonu olan modellerde)

Ürün ağa bağlanmamış olabilir. >>>Yönergeleri takip ederek ağa bağlayın. Ürünün ağa bağlandığı cihazda problem olabilir. >>>Kontrol edin. Ürün ağa uzak olduğu için bağlanamıyor olabilir.

Ekranda ‘’F L t’’ yazısını görüyorsanız aşağıdaki adımları kontrol edin.

TEHLİKE

danger

Bu bölümdeki talimatları uygulamanıza rağmen sorunu gideremezseniz ürünü satın aldığınız bayi ya da Yetkili Servise başvurun. Çalışmayan ürünü kendiniz onarmayı asla denemeyin.

TEHLİKE

danger

Cihazınızın herhangi bir kısmı ile ilgili bir sorunla karşılaşırsanız, cihaz model numarasıyla yetkili servise başvurarak değişim talep edebilirsiniz.